7 Kasım 2011 Pazartesi

İlk Ürün Yorumlarım

Abartılı makyaj yapan birisi değilim doğallıktan yanayım. Bunar günlük makyajımda kullandığım ürünlerim.

PASTEL DİPLİNER: bu ürün çok hoşuma gidiyor fakat göz kapağım küçük mü desem birbirine yakın mı desem bilemiyorum ama bunu sürdüğümde çok abartılı duruyor. bunun için fazl kullanamıyorum. özel günlerde aksam dısarı cıktığmda bazende. ama birdaha tercih etmeyeceğim bir ürün.
EMİLY GÖZ KALEMİ: çok yumuşak bir kalem. en çok kullandığım yeşil rengi. bana yeşilin yakıştığını soyluyorlar bilmiyorum ne kadar doğru.
GOLDENLADY GÖZ KALEMİ:emily den daha sert bir kalem fazla kullanmıyorum. ama güzel bir ürün.
PASTEL DRAMATİC LOOK MASCARA 5X VOLUME: çok seviyorum maskaramı hemen kuruyor.uygulamasıda çok kolay, bulaşmıyor. ama silmesi biraz zor.
FLORMAR PATA KREM:yoğun kapatıcı etkisiyle pürüssüz bir ten yaratıyor. tavsiye ederim.

PATEL MAGIC GLOSS:ruj kullanmayı sevmıyorm fazla. bu gloss doğal duruyor genelde sürmeyi unutup çıkıyorum evden. ama tavsiye ederim cok güzel bir ürün.

 

1 yorum:

  1. Great products!! These eyeliner look gorgeous and I love especially the green one! You bought lovely things:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil