7 Kasım 2011 Pazartesi



DURU GOURMET MANGOLU DONDURMA: kokusuna bayılıyorum bu duş jelinin. ama kalıcı bir kokusu yok zaten şimdiye kadar kullandığım duş jellerinin hiç birinin uzun sure kalıcılığını görmedim. temizlemesine gelince normal bir temizlik hissediyorum.
VASELİNE COCOA BUTTER:bu ürün hakkında çok yorum okudum. gerçektende ürünü almak için mağazaya gittiğimde bende bayıldım kokusuna hemen en büyük boyundan satın aldım. ama pişman oldum büyük boy aldığıma çünkü bir süre sonra kokusu benı sıktı. artık çok fazla kullanamıyorum.nemlendirme bakımından fena değil daha iyilerini gördüm. emilimi çabuk değil.birdaha tercih etmeyeceğim bir ürün.
NİVEA FRESH NATURAL: çok sevdiğim bir ürün. roll on lar cok ıslak geliyor kullanamıyorum. pudralılarda sürülmüyormuş gibi geliyor. bu ürünün pudrasız olması cok güzel renklı kıyafetlerde lekede bırakmıyor. fakat okulda kullandığım beyaz gömleğime çok hafif sarı bir leke bıraktığını gözlemledim. ama kesinlikle vazgeçmeyeceğim bir ürün. tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder